dinsdag 28 april 2009

Maandag relaxdag.....not

Vandaag hebben we een relaxte dag gehad. Vanochtend om 06.00 uur alle 4 al klaar wakker. 

Wel leuk, TV aangezet en via Foxnews on Channel 6 Orlando op de hoogte gebracht van sappige moorden, dodelijke aanrijdingen en de varkensgriep outbreak........... 

Verder kunnen zien dat er toch wel veel verkeer is hier met zelfs een file van wel....: 3 miles na een aanrijding.....ha ha.

Viel nog mee, ik zelf was om 02.00 uur al weer wakker maar heb daarna nog lekker geslapen.

Toen om 07.30 uur te voet naar Denny's. Dit moest natuurlijk omdat dit de favoriete ontbijttent van Han en mij is sinds onze eerste Amerika reis in 1994.


Zelfs de koffie (free refills) smaakte nog hetzelfde. Toen een Grand Slam Breakfast besteld:



Na het ontbijt was het tijd om even lekker te zwemmen in ons zwembad bij het hotel:



Om 15.00 uur zijn we naar de Prime Outlet Mall in Orlando gereden. Slechts 175 winkels zijn daar van alle "grote" merken. Ongelofelijk wat een keuze. We hebben de bankrekeningen van de heren Ralph Lauren, Tommy Hilfiger, Nike, Converse en Billabong behoorlijk gespekt. 

Nu vertelde ik gisteren over onze huurauto en dat hij zo groot is, maar vanmiddag zag de achterbak er zo uit:



Dit was alleen van Nils en mij en oh ja nog een jurkje voor Maren.

Vanavond zijn we bij de T.G.I. Friday's wezen eten. Heerlijke Spareribs en grooooote salades:



Nu terug op de hotelkamer ligt iedereen alweer te snurken. 


Nou, ik ga pitten, het is 23.00 uur. Tot morgen met een verslag van Seaworld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten