vrijdag 8 mei 2009

Donderdag: Orlando: Aquatica & Engelse Invasie






Vandaag zijn we redelijk bijtijds opgestaan, want Aquatica stond op het programma. Hier hadden we thuis al combikaarten voor gekocht met Seaworld samen. Eerst even onbeperkt buffetontbijten bij de Sizzler's. Dat was best wel een succes voor $4,99 pp met de kinderen gratis. Ik zal weer hard moeten mountainbiken in NL om al die ontbijtjes (en diners met steak) er weer uit te krijgen. Maak je borst maar nat, Ed.

Wat opvalt is de werkelijk ongelofelijke Engelse invasie van Orlando/Kissimmee. Die Engelsen moeten hier echt met B747 en B777 ladingen tegelijk zijn ingevlogen, want hun aantal is met sprongen toegenomen sinds vorige week. Het kan niet anders dan dat zij nu ook vakantie hebben, want iedereen heeft kleine kinderen bij zich. 

Aquatica is een enorm waterpark van de eigenaren van Seaworld (Anheuser-Busch brouwerij). Het is werkelijk tot in de puntjes verzorgd, brandschoon en de attracties vond ik fenomenaal. Prima voor alle leeftijden. Het schijnt niet het meest spectaculaire waterpark te zijn, lekker belangrijk wij vonden het super. Ik kan me nog een vakantie herinneren in Zweden, dat we voor het eerst in een waterglijbaan gingen (+/- 30 jaar geleden Lilleby Camping, Ed?). Nou, dit zou wat zijn voor je!

Vanavond hebben we ALWEER steak gegeten maar nu bij de Ponderosa's. Was alweer lekker.......

Oh ja, ik zou nog vertellen wat we morgen gaan doen. De dames gaan (verrassing): paardrijden! Dat is hier 18 miles vandaan bij Horse World Stables (link). Nils en ik gaan dan ondertussen kijken om nog een paar spijkerbroeken te kopen. Over de middag vertel ik jullie morgen weer meer. Dan zit het er alweer bijna op.....:-(

Filmpje Aquatica: let op de groene glijbanen, daar komen de boeven naar beneden:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten