zaterdag 9 mei 2009

Vrijdag: Paardrijden en (weer) Seaworld









De laatste echte vakantiedag begon vroeg, want de dames gingen paardrijden. Om 08.00 uur zaten we al bij de Denny's voor het ontbijt. Daarna op weg naar de Horse World Stables. Met de TomTom weer makkelijk gevonden. Het was weer bloedheet (94 F = 34 C), dus ze deden het gelukkig rustig aan.

Nils en ik hebben ondertussen nog een bezoekje gebracht aan de nabije WalMart Supercenter. Daar verkopen ze écht alles (en meer). Ik heb er nog een nieuwe Leatherman tool en Winchester zakmes gescoord.

Toen met twee stoffige dames weer naar het hotel om te douchen, en ondertussen kon ik online inchecken. Geen problemen met US Airways, we hopen dat de terugreis net zo probleemloos verloopt als de heenreis.

Daarna naar: ja ja wéér naar Seaworld. Dat zat zo: onze kaarten waren onbeperkt geldig voor twee weken voor twee parken. Als we vandaag nog naar een ander park waren gegaan dan had dat minimaal 300$ gekost aan toegang voor een halve dag. Kun je een hoop andere leuke dingen voor doen en stiekem wilden we nog een wens van de kinderen (en van ons) in vervulling laten gaan: het voeren van de dolfijnen inclusief aaien. Daar moet je wel extra voor betalen. 

Bovendien hadden we inmiddels bevestigd gekregen dat de Manta open was. Dit is echt de allermooiste rollercoaster van dit moment, die 22 mei pas officieel wordt geopend. Nou, dat was natuurlijk wat voor Nils. We stonden bij de uitgang op hem te wachten en dan zie je echt de mensen stijf van de adrenaline eruit komen............ Ik vond hem nog even iets té. Zie filmpjes.

Daarna op naar de dolfijnen. Voor mij wéér een hoogtepunt in deze ge-wel-di-ge vakantie. Ik stond weer met kippevel. De dolfijnen kijken je echt aan en reageren op je bewegingen. Je krijgt 5 visjes om ze te voeren. Hun huid voelt rubberachtig aan. 

Daarna richting de uitgang en direct doorgereden naar d T.G.I. Friday's. Wat een lekkere spareribs hebben ze daar toch! Het was weer veel te veel maar o zo lekker.

Nu weer terug op de kamer. We hebben net de koffers ingepakt, de huurauto uitgemest en alle papieren nog een keer nagekeken en besloten om morgenochtend de Denny's nog een keer met een bezoek te vereren. Het wordt een lange (reis) dag met maar liefst 3 vluchten.

Ik probeer jullie onderweg op de hoogte te houden van de reis, want in Philadelphia op het vliegveld hebben ze weer internet. Dan zet ik nog wel even wat op de blog.

De MANTA:





Geen opmerkingen:

Een reactie posten